News:

No significant change

Main Menu

Towel day 25/5

Started by ft, May 24, 2007, 20:38:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

Helt otroligt! Vi tittade på Liftarens guide till galaxen.. När vi tittat klart så gick jag till datorn och kollade till forumet och såg då denna tråden!! Hur stor sannorlighet är det?

ft

Tja, enligt de senaste rönen inom bistromatiken så är sannolikheten för detta kraftigt varierande beroende på i vilken grad pastan var al dente eller inte. Prova att skriva ner det hela på en lapp och att sänka ner lappen i en kopp ljummet té och se vad som händer... ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Fan jag skulle vara grym på det där spelet där man dricker Allgalactic gargelblaster och sedan med tankekraft försöker välta flaskan så den häller upp mer av drycken i motståndarens glas. :)

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

QuoteOriginally posted by Horizon
            Fan jag skulle vara grym på det där spelet där man dricker Allgalactic gargelblaster och sedan med tankekraft försöker välta flaskan så den häller upp mer av drycken i motståndarens glas. :)

Nu blev jag nyfiken! Någon speciell orsak till din förmodade dominans i arenan? :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

QuoteOriginally posted by ft


           
QuoteOriginally posted by Horizon
            Fan jag skulle vara grym på det där spelet där man dricker Allgalactic gargelblaster och sedan med tankekraft försöker välta flaskan så den häller upp mer av drycken i motståndarens glas. :)

Nu blev jag nyfiken! Någon speciell orsak till din förmodade dominans i arenan? :)

Tålig som få... eller inte... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Haha, då kan vi vara två som kör på Ford Prefects variant - spela för att förlora!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Fan jag är avslöjad, ville ju bara ha någon att tävla med för att få dricka. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names