News:

No significant change

Main Menu

jag kan inte joina server.

Started by DefaultSlayer, May 16, 2007, 23:41:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

DefaultSlayer

vad kan var fel, nu har jag suttit här en bra stund och tagit justincases tid o vi har inte lyckats förstå vad det är för fel på vad det nu är som felet ligger i.

vi testade typ allt med brandväggar o allt sånt och jag kunde inte heller joina några servrar över hyberlobby.

någon som vet vad man brukar missa tänka på såhär?

o jag vill inte se några views utan svar nu på tråden. ni kan iaf skriva att ni inte vet isåfall plz.

jag blir grinig X-(

Jag brukar ju kunna ansluta till IP i bf2 o andra spel så jag förstår inte vad som e fel.

Rivvern_

Måste vara brandvägg eller nåt... Öppna lite portar kanske.. Vet inte exakt vilka Lomac använder men 10308 är en...

Rivvern_

Ehm du Slayer. Hamachi funkar funkar inte så bra med vissa spel. Prova att disable den innan du försöker med LockOn... Jago ch Justin Case kunde inte spela Il2 och då var Hamachi felet.

Och sen borde du kanske inte skapa en topic till allt du skriver här på forumet.. I den senaste tråden kunde du faktist skrivit i denna tråden...

Se och Lär: Posting and You!

DefaultSlayer

ok sorry för onödig tråd.

men förut idag kunde jag faktiskt spela med min kompis över hamachi.

Fast det var på gamla LockOn nu när jag tänker efter ja.

iaf så kan jag numera joina servrarna jag ser i hyperlobby o allt är bra.

gick med en svensk "squadron" förut.

http://www.swedenfighters.com/

Tror inte de var såm många där heller men iaf några mer att spela med.

o så spela jag med några engelsmän o nån tysk o en från "Austria" (österrike, right?) förut så det fanns trots allt liv i LockOn.

Phlerp

@RedRiver:
ROTFLOL :D :D :D

OMFG NoSig R0X0RZ TEH BIG ONE111! :p :) ;) :D
:-I :-I :-I :-I :-I :-I :-OO

Justin Case

Haha! hade du knåpat ihop den själv Rivvern? ;)

DefaultSlayer

haha, nu först kollade jag på filmen o nu vet jag, tack! :P

lol

varför e nästan alla som spear på serrarna i hyperlobby ryssar? man fattar ju inte vad de skriver i chaten.

Justin Case

Det verkar som om simulatorer har slagit stort österut, gissar jag på