News:

No significant change

Main Menu

Äntligen!

Started by Horizon, March 31, 2007, 16:29:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ctrl

Men.... var det inte nu, efter att ha jobbat hårt i 9 månader med support, som han är värd en semester och en massa lirande :D
Control
87th Stray Dogs VFW

Horizon

Hehe, tack för grattis och sånt. Hon heter Lovisa men pappa kommer antagligen att kalla henne för Lova eller Lovis-Tovis eller nåt sånt. :)

När det gäller lirande så kommer det verkligen på andra, tredje, fjärde eller femte plats just nu. Just nu handlar det om att hitta rätt i vardagen och rutinerna. Man har ju (precis som Magnus påpekade) blivit chef för marktjänsten nu. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Magnus

Grattis!

Felix fyllde 1 månad igår..  Kan nämna höjdpunkter som när pappa precis tagit bort bajsig blöja, gjort rent, torkat tort.. då bajsar vi på skötbordet och flinar.

Pappa torkar igen.. då pinkar vi på skötbordet och på pappa..

Härligt!

Horizon

QuoteOriginally posted by Magnus

Grattis!

Felix fyllde 1 månad igår..  Kan nämna höjdpunkter som när pappa precis tagit bort bajsig blöja, gjort rent, torkat tort.. då bajsar vi på skötbordet och flinar.

Pappa torkar igen.. då pinkar vi på skötbordet och på pappa..

Härligt!

Haha, precis det där hände mig igår! Det var som en aldrig sinande ström av nattsvart beck som bara vällde fram... Ja fy fan. :D

Här kissas det iaf inte rakt upp eller vart nu pinnen pekar, kanske något man ska vara glad för. Skål för oss som lever spädbarnsfamiljsliv. ;) :)

griffin

*ler*

Minns när jag låg på rygg med lilla Moa i famnen. Upp i luften på raka armar! Ned igen. Och upp! Stor förtjusning. Skratt. Gullegull! Tror Moa blev lika förvånad själv när spyan kom.

Som på film med slowmotionsekvens såg jag hur tyngdlagen drog det delikata maginehållet mot mitt ansikte - känns som jag liksom hann se det komma men utan chans att reagera. Signalerna till den öppna munnen som just formade ljudet av (kan det varit?) ett flygplan hann aldrig nå fram.

Ansikte och mun fyllt med... ja jo. Gullestund avbruten för sanering och tandborstning.

Det som inte knäcker härdar... just nu verkar vi stå inför vår andra omgång svinkoppor. Det jag minns av förra väcker inga lustkänslor direkt. Jag tänker inte skrämma upp er här och nu men ni kan ju gräva fram denna tråd när det är dags så tar vi det då. Borde dröja några år dock. :p

Jag kan bara glädjas åt er! Det är en fantastisk tid och ni verkar båda njuta så mycket ni kan. Det är mycket jobb men ganska angenämnt...
snappahead

Horizon

It's a tough job, but someone's gotta do it! :)

Brat

Gnolar: ...det kommer mera...tata tata tatatataa..... Kort kurs för nybörjare, ha inte fööööör bråttom att byta blöja, it ain't over 'til the fat lady....eh, baby sings! Dessutom är ju blöjor så dyra, och vid byte, ha den nya helt utviken i beredskap!

Inte för att man bytt blöja på runt 7 år nu.... Men det kommer väl tillbaka i form av barnbarn så småningom skulle man väl tro
-Brat

Horizon

QuoteOriginally posted by Brat

Gnolar: ...det kommer mera...tata tata tatatataa..... Kort kurs för nybörjare, ha inte fööööör bråttom att byta blöja, it ain't over 'til the fat lady....eh, baby sings! Dessutom är ju blöjor så dyra, och vid byte, ha den nya helt utviken i beredskap!

Inte för att man bytt blöja på runt 7 år nu.... Men det kommer väl tillbaka i form av barnbarn så småningom skulle man väl tro

Dina blöjbytarråd gäller än idag kan jag lova. Din taktik följs till punkt och pricka. ;)