News:

No significant change

Main Menu

ArmA 1.05 changelog

Started by KeyCat, February 28, 2007, 16:10:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Slammer87th

Det låter inte riktigt bra Salsam! Jag hade en hel hög med filer som jag fick lägga tillbaks, uppdateringen gick helt utan hickup och liret funkar klockrent både singel och multiplay!

Iponerande Salsam att vara uppe kl 0530 en söndagsmorgon och patcha ArmA, det kan ju också vara direkt efter hemkomst från krogrunda eller dylikt vilket kanske kan förklara problemen :D

Salsam

#25
Helt rätt Slammer :-X :-X :-X  blev faktiskt överraskad själv över att hitta ett inlägg här av mig :D :D :D (bra att veta att jag kan stava hyffsat på fyllan)

Men helt allvarligt så var LANGUAGE.pbo den ända filen som låg i den mappen :-/ (det kollade jag tidigare på kvällen)

Problemet för mig just nu är att jag inte kan åter aktivera min kod och har sådeles fått sitta och skriva ett mail till softwraps så att de kan skicka en ny kod till mig... typ

Går nog snabbare att gå ner på ICA Maxi och kolla om spelet finns där på skiva och köra det på det gamla hederliga sättet.

Mikke_EAF331

Köpte ArmA i torsdags, uppdaterade i lördags. Efter uppdatering av grafikdrivisarna till mitt 6800-kort verkar det mesta funka bättre (kan bero på att jag slagit av FSAA för ArmA också), men jag har problem med att texturerna ibland inte vill ladda. Någon fler som har problem med det?
Lite högre framerate skulle väl inte heller skada, har inte kollat vad jag ligger på, men det känns som jag ligger på nedre gränsen för att det ska flyta riktigt bra.
Mikke_EAF331, C.O. EAF

granQ

QuoteOriginally posted by Salsam


            Helt rätt Slammer :-X :-X :-X  blev faktiskt överraskad själv över att hitta ett inlägg här av mig :D :D :D (bra att veta att jag kan stava hyffsat på fyllan)

Men helt allvarligt så var LANGUAGE.pbo den ända filen som låg i den mappen :-/ (det kollade jag tidigare på kvällen)

Problemet för mig just nu är att jag inte kan åter aktivera min kod och har sådeles fått sitta och skriva ett mail till softwraps så att de kan skicka en ny kod till mig... typ

Går nog snabbare att gå ner på ICA Maxi och kolla om spelet finns där på skiva och köra det på det gamla hederliga sättet.

japp..samt tänk om du behöver installera på LAN motsvarande..

näh, box är bra ;)
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)