News:

No significant change

Main Menu

Nampack tour of duty

Started by Bjoernen, February 08, 2007, 16:14:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bjoernen

Kan någon hjälpa mig o få tag i nam packet och tour of duty som vi lirade förut.
Kort lätt attack spade !

KeyCat

Nam Pack hittar du nedan och ToD 0.98 skickar jag gärna om du ger mig en e-mail adress.

 Nam Pack 2.0

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Dubble0zero

Föresten, finns det någon som gör en liknande mod för ArmA?
Jag kan bara tänka mig hur mycket bättre kännslan blir med mer vegitation och saker som rör sig utan att vara fiender...

fast det är klart, då måste man ju fixa så att AIn inte ser genom gräset förståss (i alla fall om man vill ha elefantgräs)...
...000... =)

granQ

unsung tror jag.. dessvärre är vietnam kriget något som lockar alla "fjortisar" som gör en hemsida och säger "vi skall göra en komplett mod eftersom vietnamkriget är så tufft" och då tar seriösa moddar och sätter sig ner med en mindre "low profile" konflikt där dom kan jobba utan konkurrea med någon annan i egentligen.


Germany 1985 (tom fiktiv konflikt), fdf och falklands, CSLA är exempel på vilka som lyckats till OFP eller kommer att lyckas till ARMA med 90% säkerhet.

Konflikter som misslyckats med vad dom har satsat på är vietnam och andra världskriget modifikationer. (räknar inte fdf + wwii pack här).
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Dubble0zero

Jo, jag har sett det...
Men jag tycker faktiskt att Nam pack till OFP var bra, i alla fall när vi körde ToD...
Unsung verkar ju vara rätt seriösa baserat på det lilla jag har hört om de, men blir de klara nån gång?

Jaja... det är väl bara att vänta och se... Det måste ju inte vara Vietnam för att det ska vara djungler och tät vegetation...
...000... =)

Bjoernen

Kan du maila ToD 0.98  till kofoot65@hotmail.com det skulle upskattas väldigt mycket !:)
Kort lätt attack spade !