News:

No significant change

Main Menu

granQ håller morgonmöte med sig själv

Started by granQ, January 28, 2007, 17:31:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Haha, suveränt... riktigt snyggt jobbat, för att inte nämna bra uttänkt!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Shar

Snyggt jobbat. Vet inte om det var ett medvetet drag att ta en bild i mörkret runt en plats med central ljuskälla för att skuggorna skall falla rätt? Lite småsaker som ser konstiga ut kanske men i det stora hela ser det jävligt fint ut. :)
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Kul!!! Kreativt och mycket snyggt gjort måste jag säga.

Det var inspirerande. Behöver bara ett stativ... det andra har jag (om man kan ha timer istället för fjärrutlösare).

Jag gillar också hur bra du komponerat bilden. Som du säger, det är väl inte helt enkelt att göra en bild som känns naturlig, i den bemärkelsen den nu kan bli det med det här konceptet. Men du lyckades väldigt väl! Det enda som inte håller lika hög kvalitet som övriga bilden skulle i så fall vara ansiktslinjen på han närmast kameran till vänster, den är en aning skarp.

Men som sagt, grymt imponerande!
snappahead

griffin

Oj, kan inte sluta spåna kring detta! Om man får upp ångan skulle det vara kul att få till en bild där man ... ja, det går inte att säga detta utan att det låter fel... men en bild där man interagerar med sig själv. Typ, hälsar på sig själv, eller sitter och en annan kopia lutar sig emot...

Antar att det kräver lite mer tanke och ännu mer photoshop skillz... men spåna kan man alltid...
snappahead

granQ

QuoteOriginally posted by griffin


            Oj, kan inte sluta spåna kring detta! Om man får upp ångan skulle det vara kul att få till en bild där man ... ja, det går inte att säga detta utan att det låter fel... men en bild där man interagerar med sig själv. Typ, hälsar på sig själv, eller sitter och en annan kopia lutar sig emot...

Antar att det kräver lite mer tanke och ännu mer photoshop skillz... men spåna kan man alltid...

precis vad jag skall försöka fixa till helgen...... gud så spännande va?

I väntan på helgen kan ni titta in lite bilder från min lyckliga barndom.. :)

granQ som barn
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)