Shack Tactical Mission filmat..

Started by granQ, December 30, 2006, 22:48:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

#8
Du behöver köpa den tyska eller tjeckiska versionen av Armed Assault via nätet och sedan patcha med någon moj för att få engelsk text och sedan tror jag de kör version 1.02 eller nåt sånt.

Edit: http://www.straight-pipes.org/nosig/read.php?TID=4389
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

Vi har nog passerat 10 inom NOSIG som köpt det nu. Jag tror alla köpt den tjeckiska via nätet... Det bästa med ArmA jmf OPF är join in progress så det är inte lika viktigt att boka i förväg. Bara titta in på TS när du kan. Jag misstänker att vi kör ikväll med start från ca 19.
Control
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

Jag lär skaffa det när det släpps här om jag inte får ett enormt sug av någon konstig anledning (hmm kanske ska se filmen :))
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Som det ser ut nu har jag inte råd att köpa det över nätet. Jag får nog snällt vänta tills det släpps i Sverige på skiva. Men då har ju ni andra spelat det ett tag så ni kan svara på alla mina dumma frågor om vilka knappar jag ska trycka på. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast


Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ft

Äh, ni säger OFP men menar ArmA. Era luringar.

Här sitter jag med mina 2 GHz och tror nog inte riktigt på att ArmA är något för mig innan jag har uppgraderat. :(

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Control87th

2GHZ är jävligt tveksamt även om det verkar som om grafikkortet är lika viktigt.

Min P4 2.8Ghz med ett GF6600GT128Mb är gränsfall... Jag har enstaka toppar med 30fps, ganska vanliga dropp till 8-10 fps och normalt ligger jag på 18-20. (alla inställnings disabled/very low)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW