News:

No significant change

Main Menu

Intercom för nätverk?

Started by Brat, September 03, 2006, 12:23:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Brat

Är det någon som känner till något enkelt, säkert och gratis program som ger talmöjligheter över datanätverk, vårt hus är väldigt avlångt! Något som inte tar plats och kan ligga på i bakgrunden/minimerat och ändå leverera tal
-Brat

Andreas

Utan att ha sett huset i fråga, så skulle man kunna vinkla det här till "dagens i-landsproblem". ;)

Men det ska jag inte göra, utan istället tipsa om någon av de första versionerna av Roger Wilco eller liknande. Alltså de som inte hade lagt in Gator (adware eller liknande).
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Brat

Visst är det ett extremt exempel på ett i-landproblem, men skulle man kunna minska springet eller ljudnivån på ropandet när nu datorerna står på ändå så kan man kalla det en välgärning mot tredjevärlden då vi slipper nöta ut vårt hotade regnskogsgolv samt smuggla in nytt! ;) Nä, men plastmattor är väl gjorda av olja och sånt skall inte användas enligt vissa här i Sverige! ;) Sedan suger man ju in onödigt mycket luft som kunde ha glatt andra om man skall skrika. Du ser vilka ursäkter man kan komma upp med om man pressas! :) Roger Wilco använde jag för ett tiotal år sedan, undrar om filen som jag laddade ned finns kvar, men jag har för mig att det kom nyare versioner pga säkerhetsproblem, det kanske bara var en ursäkt för att få in reklamen!?
-Brat

Control87th

RW varför snackar vi ens om det när vi har Teamspeak?
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Brat

Har hört mycket om TeamSpeak, går det att använda utan att ha en server på internet? Vill också att systemet "loggar in sig själv" mot alla användare, bara genom att man startar sin dator! Bor man i I-land så måste man ha höga krav! ;)
-Brat