News:

No significant change

Main Menu

Snacka om håla, Bredaryd!

Started by RAY, February 04, 2006, 00:47:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RAY

Jahopp nu har man flyttat klart, fick inte med allt men blir ju ändå några rundor tebaks till "sin city" o tar med resten då. Flytten hit = trevligt jobb och jag tror inte det där med billtullar förblir ett test ;)

Är helt slut efter ha kört lastbil fram o tebaks lasta/lastaur sen ner igen med egna bilen, ragga brudar på stan...  ops hehe menar vid korvmojen här :D

Precis kopplat in ena datorn i navelsträngen, via tptest stabila 9,51 up/down?? (fiber) Mycket           nöjd med det, får kolla om kyl o frys o annat crap fungerar imorgon.

Rock on!  er trogivne hårdrockare, tips på brand ---> http://www.shadowsfall.com/

Rivvern_

Ehmm.. Har du flyttat från eller till Brearyd?

Rock on Mustasch Fans! ------> Mustasch

Mupp

Tips på bränder piggar alltid upp. Förresten, på bredaryd.com, har dom inte lagt sjöarna lite skumt på översiktskartan? Eller sov jag för mycket på geografin?

Ha så skoj i Småland, dom jag känner som bor där trivs. Men dom har börjat prata lite konstigt, så passa dig för det.

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

RAY

Mustasch låter ju riktigt bra! Jag flytta fån Stockholm till Bredaryd.
Har 2 datorer i nätverk här så bara komma förbi nån helg för lite falcon eller nått annat kul.