News:

No significant change

Main Menu

Foxy-patch och ny Firmware

Started by Silverback, May 09, 2002, 23:54:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Silverback

Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

TrakDah

Ny Förmvär *) hittade jag då inte, tror du misstagit dig där. Den senaste versionen är fortfarande 1.05.

Däremot ny programvara på alla plan - tack för tipset!

/TD

*) Firmware enligt det svenska systemet att skriva mejl osv

Silverback

Ah, stämmer, jag "glädjeläste" på CW :D
Det har snackats litegrann om ny firmware så jag trodde den låg med i paketet.

Harebäst
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

loke

Ny firmware-installer skulle vara kul. Jag tillhör ju de som inte kan uppgradera firmware (får ett felmeddelande som säger att jag inte har någon Cougar ansluten). Allt annat funkar dock perfekt. När jag fick den så uppgraderade jag till den senaste firmware via min bärbara.

Bax

Loke !

Checka så att din Cougar har ID nr 1 i windows annars så får du sådana strul.
Glömde själv att avinstallera min gamla joya och fick problem eftersom den upptog ID 1

Själv så börjar jag få lite koll på programmeringen men mina muskler är fortfarande veka :-)

Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

loke

QuoteOriginally posted by Bax

Loke !

Checka så att din Cougar har ID nr 1 i windows annars så får du sådana strul.
Glömde själv att avinstallera min gamla joya och fick problem eftersom den upptog ID 1

Själv så börjar jag få lite koll på programmeringen men mina muskler är fortfarande veka :-)

Bax

Man kan inte ställa in joystick-id i windows xp. Det som finns är en option vilken joystick som skall vara default för gamla applikationer, och där har jag valt min cougar, som är den enda som finns att välja på.

SledgeHammer

Se där! WinXP suger! ;-)
Mvh  - Stefan -