News:

No significant change

Main Menu

God Jul på er allihop

Started by Obizzz, December 23, 2005, 11:32:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

F16_Filur

Jag har förresten en systerson som är lite mer än 3 1/2 år och varje gång han hälsar på ska han "fluga flugplanet med stora kanoååenen!!" i FB :D

Så idag hade jag spelat in några quickmission i Moscow-kartan, sen får han sitta där med Cougarn och tro att han själv flyger och skjuter. :) Men när han då såg vinterlandskapet för första gången frågade han på fullt allvar: " - Var e jultomten?" :D

griffin

Visst är det underbart. Min grabb (4) älskar FB och LockOn eftersom det är så kul att krascha. Skjuta i all ära, men krascherna är bäst. Tur att jag är så bra på att krascha :D

god jul igen. Nu tapetserar jag om hallen, sen blir det paketinslagning och rim, om natten inte tagit slut :D
snappahead

Jotte


Shar

God jul!

Och för er som tror på tomten, sluta läsa här.







....I år kommer man dock inte behöva spela tomte under klapputdelningen, oj oj vad man fått motivera sig. :D :p
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Rivvern_

Det har sannerligen varit en god jul! Alldeles för mycket julmat. Träffa släkt och vänner. Och så har man ju fått massa fina klappar med! Jag är supernöjd med verktygslådan jag fick av mor och far. Bla 6 kants hylsnyckelsats från Kamasa och Chrome Vanadium nycklar!
Helnöjd som sagt. Väntar bara på att joyyen ska dyka upp från komplett!

God fortsättning!