flaming cliff problem.........hjälp

Started by lillen, November 06, 2005, 14:15:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lillen

har installerat flaming cliff (den nerladdade versionen från lockon.ru) jag haraktiverat starforce koden ochallt e godkänt och klart ,men när jag startar spelet så hör jag bara ljudet av spelet det kommer inte upp startbilden eller spelet + att LOMAC fungerar inte heller nu avinstallerar jag flaming cliff funkar LOMAC(Lock on modern air combat) klockrent och så installerar man om skiten och samma sak händer igen jag har defenitivt inte för lite att köra med i burken eftersom jag kör spel som är mkt mer krävande än flaming cliff

AMD64 Athlon 3400+
1024 i ram
ATI Radeon 9800 pro
2 st 200 Gig HD

nån som råkat ut för samma problem???????

Rivvern_

och du har skaffat alla drivisar till grafikkortet och direktx och sån skit starforce gillar jag inte skulle aldrig installera nåt med det på funkar lomac när du bara installerat det jag har ju ny burk nu man kanske skulle ta och installera lomac lycka till

lillen

jo när jag avinstallerat flaming cliff och kör bara LOMAC funkar det klockrent
har alla nya drivers och alla senaste uppdateringarna för min dator och dess komponenter............... har mailat lockon.ru för att höra hur dom ställer sig till problemet..........................aldrig mer ett starforce skyddat spel ska in i min burk någonsin igen

Mr Jim

QuoteOriginally posted by lillen


            jo när jag avinstallerat flaming cliff och kör bara LOMAC funkar det klockrent
har alla nya drivers och alla senaste uppdateringarna för min dator och dess komponenter............... har mailat lockon.ru för att höra hur dom ställer sig till problemet..........................aldrig mer ett starforce skyddat spel ska in i min burk någonsin igen

Kör du deamon-tools eller nåt sånt i bakgrunden måntro?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

lillen

neee.......inte det

som jag skrev tidigare om jag skiter i att installa flaming cliff så kör jag lomac klockrent så fort jag lagt in flaming cliff funkar varken lomac eller flaming..........småskumt
vet ej vad det beror på

F16_Filur

Det låter skumt, och tyvärr så händer alltid sådana oberäkneliga saker i PC-sammanhang förr eller senare. Alltså, man känner på sig att man har ett pilotfall. Tråkigt att det drabbar din flygsimulering, och hoppas någon känner till problemet trots allt.

Är själv tacksam jag kör FC i cd-version.

lillen

blir lite sotis =( ...... när det inte funkar ,men det måste juh lösa sig på någe sätt.........
tackar för alla som försöker hjälpa mig........