News:

No significant change

Main Menu

Byte av airbase...

Started by zurgoth, July 11, 2005, 08:31:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zurgoth

Man kan alltid byta airbase när man startar ett saved campaign game, men det gäller bara dom baser man har i Syd Korea från början (såvida dom inte är overrun antar jag). Finns det nått sätt att köra missions från dom baser man har tagit från fienden?

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

zurgoth

Thx obizz
Dags o kolla upp det där kapitlet om air refueling då :)

loke

Man kan ju alltid välja alternativa flighter via ATO. Dock så är det ju svårare att få en översikt över vilka flighter som de andra baserna har.

Control87th

Problemet verkar vara att i AF så flyttas aldrig squadroner till flygbaser närmre flot (eller i huvud taget?)

Tyvärr misstänker jag att en kompatibel tacedit inte kommer att släppas, något som skulle medfört att man själv kunde flytta squadroner...

Jag önskar att de inte styrt oss så hårt, visst är det bra att en massa options som omöjliggjort kompabilitet tagits bort, men varför ex. ta bort möjligheten att flyga andra plan (Det borde vara upp till mig om jag vill acceptera en fly-by wire variant av en F-16 med F-16 avionics när jag flyger en A-10 eller F-15)

Att de försökt låsa databasen så att folk inte kan skapa egna skinns är löjligt och att sen börja hota när folk knäcker deras enkla "kryptering"...

ps. Till sist: Fy faan vad kul det är att köra en mycket stabil och nästan CTD-fri Falconversion. :D :D :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW