News:

No significant change

Main Menu

LAN i Lidköping

Started by Justin Case, July 26, 2005, 14:55:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Justin Case

Jag hade lovat att anordna ett LAN här i Lidköping inom kort men nu har jag kommit in på Trafikflygarlinjen på Hässlögymnasiet i Västerås :p :p :p, så nu hinner jag inte fixa något i år iaf. Detta innebär att jag inte heller kommer att flyga med er mer :-/, förutom under loven då.

Men ett sommar-LAN 2006 är väl inte fel?

Dubble0zero

Grattis...
Västerås, där ska jag också plugga, men det blir flygingenjör på högskolan till hösten... :)
...000... =)

ctrl

Klart du ska fortsätta flyga med oss (du har ju bredband i studentbostäderna vid Hässlö). Studenthoteller är sjysst, har hyrt rum där i tre nätter.
Control
87th Stray Dogs VFW

Justin Case

Tackar!

Jo visst, men jag tar med mig min gamla dator...Falcon flyter dåligt på den nya så jag ska nog inte ens testa på den andra.

Rivvern_

Ja men gratulerar!! Synd bara att det inte blir nåt lan!

ft

Men grattis, dubbelnollan! Min gamla utbildning, där kommer du att trivas. Hoppas de fått ordning på lärarkåren, borde de nästan ha gjort vid det här laget. De tappade lite lärare efter att jag slutade. Om det var depression på grund av att jag försvann eller utbrändhet orsakad av min närvaro är en öppen fråga som jag personligen försöker undvika att spekulera i... ;)

Grattis till Justin också, så klart. Det behövs väl fortfarande chaufförer också vid sidan av den mer kvalificerade arbetskraften på den tekniska sidan... :p *duckar*

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

Blir det nåt minilan i Linköping?

Control87th

Mini??? Blir det något LAN någonstans :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW