News:

No significant change

Main Menu

Nytt upplägg?

Started by Mr Jim, March 28, 2005, 21:14:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nytt upplägg?

Fortsätta som det är
1 (8.3%)
Fortsätta som det är men lägga till SH3 som topic
7 (58.3%)
Ändra till simhqs layout
0 (0%)
Ändra till simhqs layout och också lägga till SH3
1 (8.3%)
Nåt annat förslag, bör skrivas i denna topic
3 (25%)

Total Members Voted: 12

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

SledgeHammer

Nu är jag säkert jättejobbig men... rent spontant nu när SHIII finns som huvudämne så tycker jag att det mer ser ut som att den ska existera under "Simulatorer Generellt". Den och "WWII Online" borde kanske flytta in där under?
Mvh  - Stefan -

Horizon

Håller med Sledge. Och ta bort den där underrubriken nu, den förstör ju hela sidan. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Det är ganska onödigt att ha separata Online och Allmän delar på OFP, IL-2 och LOMAC också. Räcker med en sticky tråd i varje del om online tidsbestämning.

Horizon

QuoteOriginally posted by Jotte

Det är ganska onödigt att ha separata Online och Allmän delar på OFP, IL-2 och LOMAC också. Räcker med en sticky tråd i varje del om online tidsbestämning.

Också en bra idé. Instämmer.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Det svåra är att det inte finns nån arkivfunktion med det forum vi använder nu, så isåfall får jag flytta ner alla topics som anses som onödiga längst ner på huvudsidan. Ska diskutera med snajper om detta kan lösas på nåt sätt.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Jotte

Kan du inte bara "tömma" online trådarna ner i Allmänt och sen ta bort själva Online delen?