News:

No significant change

Main Menu

Spelstandarder LAN

Started by griffin, January 01, 2005, 17:23:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Har jag missat det eller? Men inte finns det samlat på en tråd iaf? Så, kan ni som är ansvariga för resp. spel eller ni som vet med säkerhet fylla i här?

Spel:
Nödvändiga patchar:
Nödvändiga add-ons:
Rekommenderade add-ons:
Övrigt värt att veta:
snappahead

Control87th

Falcon:
En installl kommer att levereras på plats. Det ni får fixa själva är era tangentbordsinställningar, pilotnamn mm. (Det ör tre små filer som skall kopieras för det fall ni vill behålla nuvarande)

Standarden kommer att vara baserad på FreeFalcon3

Det är enkelt att efter LANet gå tillbaka till er nuvarande installation om så önskas, denna install kommer inte att pajja något annat än registryinställningarna (Som är lätta att återskapa)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Control87th

Nope. 87th kör än så länge en BMS2.0 SP4.1 std.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Obizzz

Vänta nu här?! Control tänker du använda FF3? Jag trodde du avskydde FF :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Control87th

lol
Avskydde är som synes ett för starkt ord.
Efterssom vi nu på LANet lirar i en gruppering som inte är så fanatiska Falconflygare så ser jag inget problem med att prioritera grafiskt lull-lull kontra realism lite högre än normalt.

Det kommer att finnas lite gripen och viggen i mina missions (Inte som vi skall flyga men det går ju att flyga nära och titta på dem)

Jag har lite samma tankar även i stort när jag nu gör missions, det kanske inte kommer att vara de mest realistiska uppläggen, jag siktar på att alla oavsett Falconkunskap skall kunna få riktigt roliga flygturer.

Just nu sitter jag och funderar på en "river run 2"
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



griffin

Jag tänkte skriva "låt denna tråd vara enbart för spelstandarder" men tyckte inte det behövdes. Nåja, verkar inte finnas nåt större intresse ändå och det lär ge sig när vi kommer till LANet. Tänkte bara att det kunde vara kul att vara förberedd.
snappahead

granQ

Nähh håller med, kan vara bra veta.


1.5 gb ledigt för falcon tror jag ctrl sa innan gällde. (Bra för veta hur mycke utrymme man skall frigöra även om för mig inte någe problem då jag inte hunnit fylla)

operation flashpoint (här bestämmer inte jag något men min uppfatting..)

1.96 och med nosig standarden. Övriga addons av typen fdfmod osv kan enkelt och snabbt dras över lan:et om vi skall köra med något sådant.


IL-2 patch 3.03m, hoppas det går bra för min ful version att patchas.
Tror jag läste i en tråd.

LoMac, inte hört något


Dvs inte mycke jag visste men försöker hålla tråden i liv.
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)