News:

No significant change

Main Menu

Pang-pang från Falluja

Started by Lupson, November 15, 2004, 22:26:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Fick denna länken av en kompis, en del småtrevligt pangande av lite Amerikanska soldater i den. Innehåller inget som helst (synligt) blodvite så man kan se den utan att behöva bekymra sig över sånt. Höjdpunkten är nog när dom drar av en AT-4 och grabbarna tjoar som värsta Cowboysen samt TOW och 25-mm skjutningar av Bradleys-

http://members.cox.net/macallan_the/falluja.asf
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Sitter du inte på ett seriöst pansarskott är den där Bradleyn ruskigt jävlig att möta. Jag skulle inte vilja vara i mottagaränden när den brassar på med sin 25mm kanon. Rena infernot ju... :-/

Notera (som Luppe säger) att de skjuter TOW med Bradleyn också. Bra sätt att plocka fi som gömmer sig bakom betongväggar, men knappast något som står i instruktionsboken för det fordonet.

Vill ni vara uppdaterade på filmsnuttar från Falluja och andra trevliga resmål (ursäkta min sjuka humor) kan ni gå in på www.reuters.com och kika på deras videosnuttar.

Den HÄR länken borde fungera.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Man hittar mkt på DC också, den där BBC filmen där en amerikansk marinkårsgalning skjuter ihjäl en obeväpnad skadeskjuten irakier är ju en grym snäpp på verklighetsuppfattningen. Bläh ;(
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com