News:

No significant change

Main Menu

Vilka patchar?

Started by Sidewinder, June 18, 2004, 11:19:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sidewinder

Jag installerade nyss Falcon 4.0 efter att det legat på hyllan ett fra tag. Så nu undrar jag , vilka patchar ska man ha? Är det SP4 och BMS2 som gäller? Skriv vilka patchar som gäller och vart man kan få tag i dem så vore det guld.:D

RAY

Jepp håller med dig käre vän, jag har länge tjötat om en liten guide i denna djungel...
men hela tiden så e det att, om 2 veckor släpps nästa patch så.... X-(

Falcon e grymmt bra så jag kör med vanlig installation,
falcon + sp4 + bms2, men saknar crap väder som det var i bms versionen innan senaste releasen...

Obizzz

1.08us + SP4 + SP 4.1 + BMS2 + BMS fix för SP4

det där borde fungera...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Sidewinder

Och vart får jag tag i allt det där? Det är totalt chaos när det gäller F4 patcharna. Nästan inget är ju officiellt. Kan inte nån bara ta och sätta ihop allt i en zip och sen hålla den uppdaterad. Gud så mycket lättare LAN och onlinespel skulle bli då.

Oden

QuoteOriginally posted by Sidewinder


            Och vart får jag tag i allt det där? Det är totalt chaos när det gäller F4 patcharna. Nästan inget är ju officiellt. Kan inte nån bara ta och sätta ihop allt i en zip och sen hålla den uppdaterad. Gud så mycket lättare LAN och onlinespel skulle bli då.

Om allt skiter sig så PM'a mig din ful-adress så sms'ar jag en CD till dig

/Oden med ölen

Sidewinder

Det ända jag saknar är BMS fixen till SP4 och instruktioner på vad jag ska göra i rutan efter att ha installerat BMS 2.0

Oden

Tokläs på http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?t=69002 som vi andra tokdårar så fixar sig nog allt


/Oden den vackre öppnar en öl till

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com