Vill ni skriva artiklar eller dylikt till hemsidan?

Started by Obizzz, June 11, 2004, 13:34:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

Bara säg till isåfall ni behöver inga kunskaper om html eller dylikt bara skriv ned artikeln i en textfil eller ett wordddokumet så formaterar jag upp det för hemsidan.

Samma sak med bilder bara skicka över originalen (alltid i en zipfil så jag slipper massvis med lösa filer i mailen) så ändrar jag storlek/format

Allt flyg / simulatorrealaterat är välkommet!

Har ni t ex gjort ett besök på något ställe som kan vara intressant för oss andra t ex ett museum så kan man ju skriva en rapport och lite bilder om det.

Har själv en rescension av min cougarmod på g samt en liten rapport från gripensimen på flygvapenmuseum.

Förmodligen blir det något om flygdagen i Halmstad på lördag också.

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

RAY

du gör ett super bra jobb obizzz med sidan, hoppas folk hittar dit o ser hur bra o kul det e med flyg. kan inte hjälpa till så mycket eftersom jag e en..  hmm typ en groda som hoppar runt lite o har den xpÃ,´n av flyga :)

Mr Jim

RAY>Ta ut dina aggressioner genom att skriva en artikel vettja! ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

ft

Du är så klart välkommen att planka det lilla jag skrivit om segelflyg (var det något annat som kunde likna en artikel?), editera och be mig kolla på det eller be mig skriva om efter behov.

Ha det!
 /Fredrik

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus