News:

No significant change

Main Menu

Jag blir vansinnig !

Started by Bax, February 13, 2004, 14:57:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Obizzz

b-one är ju billigt som sagt.. har någon provat?

Ser ut som om de har kontor i Danmark, England och Tyskland men vart servrarna står vet jag inte.

Fungerar det som det ska bör man ju inte behöva telefonsupport.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Bax

Ingen som har provat

http://www.cliche.se

Servrar i danmark och låga priser (eller har jag missat nått i finstil)
/Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Andreas

QuoteOriginally posted by Bax
b-one är ju riktigt billiga men jag kan inte utläsa var(geografiskt) servrarna står.
Andreas: har du nån personlig erfarenhet av dom ?
Lupson: behöver man mycket telefon support ?
/Bax

japp jag använder dom (www.edbergs.net), dom har som sagt e-postsupport men den är ganska snabb!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Andreas

hehe näe men dom är väldigt trevliga dom som jobbar där :)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

Sidan var mycket ren och informationen var väldigt lätt att hitta för övrigt om du vill ha lite positiv kritik.
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Andreas

bock å tack, den tar jag gärna emot ;)

Andreas

tilläggas är att dom har svensk e-postsupport så man slipper skämmas över sin taskiga danska... :p