Halsning till besokarna pa Satenas

Started by JStar, February 07, 2004, 18:31:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

JStar

Tja, jag hade ju redan tidigare avanmalt mig. Men det som verkligen satte spiken i kostan var att igar kl 0840 satte jag mig pa planet till Spanien. Detta fick jag veta mindre an 24 timmar innan.

Sa just nu sitter jag i Madrid och programmerar mitt i en hoper koreaner som spelar ett slags bizarrt chicken-race om vem som gar forst... sa lange inte chefen ar kvar da forstass. Men inte for att det ar fragan om effektiv arbetstid. Ah nej, det ar bara fragan om att vara dar. Och det dar med att visa hansyn genom att inte plinka pa sin mobil finns inte. Kanske pa grund av att normalt sa bryr sig inte kollegorna men det gor det ju lite slitigt for oss tysthetsalskande svenskar. :p

Anyway, hoppas ni hade kul pa F7. :)

/J

Bax

Väntar familjetillökning ! utsatt datum imorrn ! annars hade jag naturligtvis varit med :D
Hoppas Ni har haft en trevlig dag och lärt er mycket - och berätta för oss andra.
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Clark

Jodå, det var mycket trevligt och välordnat. 21 Nosigar fick klänga runt på Gripen-plan och fotografera så mycket vi orkade (med några få restriktioner). Inga bilder får publiceras här på forumet tyvärr.

Se det positivt JStar, du slipper kyla och regn i alla fall... :)

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

JStar

QuoteOriginally posted by Clark
Se det positivt JStar, du slipper kyla och regn i alla fall... :)
True dat. Har ar t-shirt vader... svensk forsommar. Det ar skont. :)

/J