News:

No significant change

Main Menu

JDAM och JSOW finns redan i SP2 !

Started by Horizon, March 30, 2002, 10:44:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Hej alla. Tänkte bara meddela att JDAM och bl.a. JSOW redan är implementerade i Falcon4 SP2 (den nyaste versionen vi fick på lanet).

Inte för att jag vet hur man använder dem, men de finns där och det är fullt möjligt att lasta dem på planet.

Sedan hittade jag något som heter B-61 (eller B-60, kommer inte ihåg). Vad kan detta vara tro? Någon nukleär historia eller kanske en "Daisy Cutter"?

Happy hunting på er alla, nu skall Horizonten på 81-års kalas hos mormor Vanja. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Jodå, JDAM och JSOW och lite till (BLU-27 hehe...) finns med men de fungerar ungefär som en Maverick då det inte funnits tid att fixa dem fullt ut. De håller dock på att få egna FMs.

BLU-82 heter din "Daisy Cutter" (eller "Commando Vault" som de sa i Vietnam).B-(53|83) är strategiska kärnvapen på 9000kt repektive 1200kt eller mindre. B-61 är ett taktisk kärnvapen, 0,3 - 170kt.
Mvh  - Stefan -

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -

Horizon

Tack för info, Släggan.

Fundering kolon: Fungerar B-61 i Falcon? Borde rensa rätt bra på t.ex. en flygbas. :p

Horizon

Oj! Här måste provas med Tacedit märker jag. Har ju inte heller flugit Lancer än. Synd att jag måste sitta och skriva uppsats i dagarna 3... =(

SledgeHammer

Då kan du ju ladda din Lancer med några "things that go BOOOOOOOOOM" och lägga lite SP på ett gäng flygbaser och andra viktiga installationer. Rapportera sen hur många kills du fick.

[glow tcolor=yellow, fcolor=black, size=8, strength=5]=)[/glow]
Mvh  - Stefan -

Jotte

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -