Nytt nosig meet på Airshow 2004?

Started by Obizzz, June 03, 2004, 17:36:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

temperatur spelar ju inte så stor roll men det har spöregnat och varit molnigt nästan hela veckan :-(
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Bra väder håller jag tummarna för!!!! Så mycket flyg som måste upp i luften ju!

Ja, för att vara lite konkret. Jag kommer inte kunna åka. Det svider i själ och hjärta men så är det.

En grillkväll med nosigare låter som nåt jag gärna gör framöver ändå, om inte denna sommar så kanske nästa, om inget skoj händer innan?!...

...vilket får mig att tänka lite framåt. Hur skulle det vara med en sammankomst i vår (eller nåt sånt) i tex östergötland? Vi har ju flygvapenmuseum och i alla fall jag (och kanske ft med?) skulle nog gärna koka ihop nåt om det fanns intresse.

Vill man ha lite natur (gud förbjude) så kan jag erbjuda landställe som kan husera iaf en 10-15 personer med vedeldad bastu och annat trevligt som tillbehör.

När jag tänker på det, möjligheterna är oändliga.

Hur som helst, jag tänker fundera på det och ta upp frågan igen i en separat tråd. Jag ville bara plantera idéen.

Hoppas ni som åker får det fantastiskt och ta många bilder!!! Jag njuter fortfarande stort av de jag fick ta del av sen förra utflykten och är er som delade med er evigt tacksam :D Ha't kul och tack för erbjudandet Obizzz!
snappahead

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Obizzz

idag har vi 20 grader och solsken, hoppas det håller i sig till imorrn :)

jag kan nås på nollsjunoll 350 46 92 under morgondagen (eller närsomhelst ;) )
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Horizon

Sitter och väntar på skjutsen som skall ta mig rakt genom landet för lite seriöst flygnördande. See you there bojjs! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names