News:

No significant change

Main Menu

Nära ögat

Started by Andreas, July 28, 2003, 19:27:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Clark

Jo, jag tänkte på det. Men om jag var kameraman och såg planet komma mot mig, så skulle jag nog dra med kameran i skydd också... Kanske lätt att säga, man hinner ju inte tänka så mycket när en Spitfire kommer rakt mot en.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

griffin

Vad fasen de än planerat (tror det jag med) så var killen inte beredd på det han utsattes för. Han insåg nog inte vidden av en lågsniffande spit nån meter ovan huvudet. Man ser också att spiten ligger lågt innan men stiger precis innan så gissningsvis var den halvägs upp när den passerade deras huvuden.

Men det är fanimej det värsta jag sett på film ändå!
snappahead

Obizzz

japp den stiger ganska kraftigt precis innan bild förmodligen så drog han upp så mycket han kunde precis innan han passerade
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Phlerp

Om vi nu ändå ska spekulera i vad som egentligen hände så tycker jag det mest troliga är att alla (reportern inkluderad) var med på vad som skulle hända, men han var uppenbarligen inte beredd på hur det skulle kännas med en Spit ett par meter ovanför sig och duckade fast det inte var meningen. Det är förmodligen därför han svär över sig själv. Det är ju inte hur lätt som helst att bara göra en omtagning med tanke på hur vältajmat det var. Kameramannen är ju klart mer beredd eftersom han ser planet hela tiden, och dessutom står ju kameran troligtvis på ett stativ, så han kan ducka allt han vill ;)

BEQ

Reportern borde ju har varit beredd. Annars borde han ju ha blivit ganska förbryllade när kameramannen började filma 20 gr till höger om honom.

Tur att det inte var en jet med ebk för det kan ju gå illa som bekant.  :-/

/BEQ