News:

No significant change

Main Menu

OpenBB?!

Started by SledgeHammer, May 18, 2003, 18:26:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SledgeHammer

Snajper!!

Vafför säger OpenBB att jag inte får skicka fler PMs? Har jag lyckats få iväg ett eller två idag... så borde det väl inte vara för många? =)
Mvh  - Stefan -

Snajper

Jag vet inte, verkar skumt... Ska försöka kika på det när jag får tid... :-Z
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

SledgeHammer

Ingen brådska, stressa inte. Stress är av ondo! =)
Mvh  - Stefan -

SledgeHammer

Du fick mitt svar va? Men vad du inte fick var mitt "PONG!" som svar på ditt andra test. Det fick jag inte skicka.
Mvh  - Stefan -

Mr Jim

Hmm kanske ska vi börja diskutera den där föreningstanken igen? Eller kanske att man bör betala en 50 lapp per skalle per år för att leka med detta forum. Tycker vi belastar herr Snajper. Fast vi har diskuterat det förut har jag för mig.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

japp vi kom fram till att det fick vara som det är men det är bara att hojta till om du tycker det blir för mycket snajper några stycken här skulle nog kunna donera lite iaf.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

SledgeHammer

Innan någon hastar iväg och hojtar om att vi belastar Snajper... =)

Jag påpekade detta "problem" just pga att det är ett problem, inte för att det stör mig på något sätt. Det är bara det att jag har varit inblandad i testande och utvecklande av så många program mm genom åren att jag inte bara kan hålla tyst när jag hittar nåt som inte funkar. 8-)

Om Snajper vill pilla lite, fint, om inte också fint för mig. Om jag kan hjälpa till på något vis så hojta.
Mvh  - Stefan -

Bax

Jag har samma problem och får inte skicka PM längre ??
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW