News:

No significant change

Main Menu

Till jotte =)

Started by Bjoernen, April 10, 2003, 21:50:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bjoernen

jag har spelat här på Jottes server i snart 2 år har glömt  när mina vänner fyller år men när jag sätter mig vid datorn känner jag pulsen som ökar på jag springer rakt fram men jag fattar ingenting jag borde sikta bättre men vad ska jag ta mig till när det ända som jag tänker på är statsen på min skärm som jäckar mig jag vill vill skjuta och träffa nån gong servern den laggar och förstör mina stats o ja campar ja smyger ja springer på men jag missar ändå jag skriker så att jag blir hes kan någon höra finns det nåt ni kan görra åå ja sitter ja siktar ååh ja trycker av men jag gräver min grav ja satt i vietnam ensam med min M60 spana o spejade om ja tar någon nu tar någon annan mig ett headshot med en spray allting gick så fort plötsligt låg jag bara där kameran snurra jag såg Måsläget där det e nästan satt jag undrar om han kör med aimbot på kan inte förstå jag vill ååååh jag skaffar både m16 colt o berreta åååh ja hoppar ja duckar ååh ja gömmer mig men det går inte nej nu springer jag fram med min Glock ryssarna garvar när dom hål i mig karvar ÅÅÅH ja gråter på listan jag ligger sist varför e det så trist jag har bara berretan kvar skjuter jag ärtor tycks knappast ge smärtor ååååh tänk om jag nån gång ja kunde leva kvar det e en önskan jag har  <<<<<--------------- c00L :D :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p  HAHAHAHAHAHAHAHAH borde bli låt skrivare =)
Kort lätt attack spade !

Obizzz

ja eller börja använda "enter" mer frekvent ;)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Dubble0zero

haha... LOL...

Du borde spela in den... vi kan ha den som "klan sång" :p :D :p
...000... =)

Jotte

*skratt* :)
Du får nog ta och byta sockar bjornen... odören verkar ha förvridit skallen på dig din stackare. :D