Nån som vill ha ett KOOLT jobb?

Started by TrakDah, March 25, 2003, 10:11:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TrakDah

Hej

Ville själv söka detta jobb, men eftersom jag kan "allt" om programering utom just ett språk (i detta fall C/C++) så passade det mig inte.

Jag vet däremot att det finns begåvningar i detta forum. Skynda er och sök! Ansökan ska vara inne senast 30/3!

Här är länken

/TD

griffin

snappahead

Clark

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Lupson

Här ska sökas jobb!! Fast jag misstänker att min ofullständiga systemvetarutbildning inte är riktigt vad de tänkt sig...

/Lupson
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Phlerp

Du har ju bättre förutsättningar än jag iaf. Hade jag inte varit så många mil från examen så hade jag sökt direkt... du har åtminstone erfarenhet från realtidsgrafikprogrammering.

Om du får jobbet och ni behöver lite 3D-modeller av flygplan så kan du ju alltid rekomendera mig  :D

Mr Jim

FOI folket är djävulskt trevliga, verkligen en uppmuntrande akademisk miljö där iallafall här i Umeå. Lite hemligt men sånt får man ju leva med.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com