News:

No significant change

Main Menu

Hohoho

Started by griffin, July 05, 2003, 19:42:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Första posten med nya datorn :D  :D  :D
snappahead

SledgeHammer

Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! Benchmarks! :)
Mvh  - Stefan -

griffin

16700 nåt 3Dmark2001, helt otweakad (efter grundinstall + grafikkortdrivisar)
snappahead

SledgeHammer

Duger väl så länge... :D
Mvh  - Stefan -

Horizon

Wunderbaum, Jens! Är lycklig med dig! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Känns jädrigt bra faktiskt. Inte bara att jag plockat ihop allt själv utan valt delarna med och än så länge verkar jag ha valt bra. Mitt moderkort fick utmärkelse hos Toms Hardware guide i ett test bland 24 liknande moderkort.

När det lugnat sig lite skall jag se om jag kan pressa upp den några 1000 i 3Dmark2001. Skall inte vara några större problem om man får tro andra med liknande uppsättning. Minnet kör underklockat så jag har mån att klocka FSB'n och ändå ha 1:1 mellan den och minnesbussen. Sen finns det ju andra små saker att göra och kylning finns det ju (3 80 mm fläktar). Om jag nu har massor med fläktar som väsnas kan jag ju lika gärna se till att få lite valuta för oväsendet :D
snappahead