News:

No significant change

Main Menu

Online i trettondagshelgen

Started by Lupson, January 03, 2003, 18:40:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Om någon är sugen på lite Falcon 4 på Gbg-servern så tänkte Horizon och jag flyga en sväng ikväll Fredag 3/1. Hoppa in på Teamspeak bara!

Vi kan väl fortsätta på denna tråden ifall det blir mer flyga av någon annan dag i helgen

/Lupson
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

zebra

Typiskt att jag inte skulle se detta i tid. :-/ Flygs det något mer under helgen så hänger jag gärna på.....

Lupson

Jo, det kanske kommer flygas mer, åtminstone från min sida. Fredagskvällen var över förväntan. Som mest var vi sex som flög samtidigt: Ctrl, Horizon, granQ, BEQ, Hot Shot, och Lupson. Dessutom var KeyCat, Jotte och SledgeHammer inne och höll oss sällskap på TS. Mycket trevligt! Läs mer i debriefingtråden! (När jag skrivit något där, dvs...)

/Lupson
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

zebra

Vad kul.:p
När flyger ni nästa gång???

z.

Horizon

Jag kanske kan vara med sent ikväll eller imorgon kväll. Skall till svärföräldrarna för en tredje julafton idag, men återkommer under kvällen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

RedOne/ zalzam

------------------------

Lasse Sandberg

bALoO

Inte direkt .. jag vart bara tvungen att starta om. Sånt som händer .. UDP-paketen ville uppenbarligen inte komma fram och som vanligt i datorvärlden så löste det sig med en omstart av applikationen. :)
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

RedOne/ zalzam

------------------------

Lasse Sandberg