6500 polygoner är för själva modellen, sen kör man bort faces som inte syns och optimerar, men jag gör en modell som är så exakt som möjligt för att sedan optimera det för strike fighters. Jag vill ha en modell att kunna göra film med, därav så många polygoner..
Tänkte göra ett litet "intro" där den ska vara med..
Ingångsvärdena från Thirdwire o TK är ganska knapphändiga i mailet jag fick av honom sist, men det kommer troligen att komma ett separat program för att konvertera och implemetera flygplan i SFP1.
Det har redan släppts en Mapmaking software, men det e endast få personer som har fått tillgång till det, vilket jag tycker är trist, men det kommer snart att bli tillgängligt för alla.
Just nu så suger SFP1 ganska hårt, o jag kan inte rekommendera er att köpa det förrän dom har fått ordning på det. (jag lovar)
*Längtar efter en patch...*
:-/
Tänkte göra ett litet "intro" där den ska vara med..
Ingångsvärdena från Thirdwire o TK är ganska knapphändiga i mailet jag fick av honom sist, men det kommer troligen att komma ett separat program för att konvertera och implemetera flygplan i SFP1.
Det har redan släppts en Mapmaking software, men det e endast få personer som har fått tillgång till det, vilket jag tycker är trist, men det kommer snart att bli tillgängligt för alla.
Just nu så suger SFP1 ganska hårt, o jag kan inte rekommendera er att köpa det förrän dom har fått ordning på det. (jag lovar)
*Längtar efter en patch...*
:-/