(http://www.icestormcity.com/ofphunter/Anim.gif)
Hunter håller på att göra lite nya animationer till Flashpoint för att ersätta de gamla med. Ovan visas den animation som är för explosioner.
OWN håller oxå på att göra nya(egna) animationer....:-OO
Detta har sagts många gånger tidigare men....
OFP blir bara bättre och bättre! Bästa sim jag någonsin införskaffat både vad gäller support från tillverkaren och hela dess community :D
Ser fram emot att testa OWN's grejor när/om de släpps....
/Christer (a.k.a KeyCat)
(http://ofp.gamezone.cz/whitenight/images/screenpack/update-03-12-06/firestance_anim.jpg)
(http://ofp.gamezone.cz/whitenight/images/screenpack/update-03-12-06/safe_anim.jpg)
Några av OWNs animationer.
QuoteOriginally posted by peter piper
Några av OWNs animationer.
Ja jösses, de var sannerligen rörliga! :)
Jotte:\>> Den där sista kullerbyttan som gubben gör ser lite lustifik ut, annars verkar det ju kanon!
Tänkte på precis samma sak som horizon. Sedan undrar jag om inte vapnet borde åka längre. Det är ju trots allt en lös del som borde röra sig en aningen längre än själva kroppen.... Ja, ja. Snygt var det iaf ;)
Vapnen sitter "fast" i kroppen i OFP motorn därav att de bara trillar en begränsad längd ifrån kroppen och kanar med. Inte mycket att göra åt tyvärr.
Ja han reser sig ungefär som om han "ångrar" att han blev träffad innan han kolar av. :D
Rätt bra gjort ändå för att vara tillverkat utan motioncapture.
Han har redan släppt ett replacment pack men även om endel saker är trevliga så får tex den nya "safe walk" animationen det för tillfället att se mer ut som en supermodell än en soldat som struttar runt i spelet.. Dvs överkroppen rör sig inte medans han vickar på röven. :D (Den animationen är väldigt lik bild 2 Peter postade) Sen åker bössan upp på ryggen om soldaterna börjar jogga i safe mode och tillbaka "fram" när han går igen och endel annat.