Den här är INTE photoshopped:
(http://benchmarksims.com/f4/2004-01-23_000832.jpg)
Den är tagen från den här tråden, och postades av självaste Jam själv.
http://forums.frugalsworld.com/vbb/forumdisplay.php?f=11
Ser riktigt snyggt ut.
Nu börjar det ju likna något :D
Någon som vet hur det ser ut på fronten för verktyg att importera modeller till BMS? Kommer det komma något nytt eller kommer man tvingas använda gamla LODEdit? Nu när vi har Z-buffer vill man ju slippa sitta med de där förbannade träden ;) Då kanske det skulle bli intressant att göra något.
Ny:
(http://benchmarksims.com/f4/2004-01-24_001342.jpg)
/C
Jag förstår behovet/nyttan i att uppgradera F4:s gfxmotor, eftersom det är en de viktigaste aspekterna i att hålla en sim vid liv (se EF2000 vs Flanker och nu idag LO mot F4). Jag beundrar också arbetet - det ser ju riktigt bra ut, minst i klass med många MMOORPG eller vad det heter som finns, om än inte i LO-klass (behövs det?)
Men är BMS endast ute efter att fixa gfx och MP, eller vad mer gör de? Som jag förstår det - jag kan inte helt veta, annars hade jag inte behövt fråga - saknar väl F4 en hel del annat också? Inte för jag kan komma på vad på rak hand utöver att padlock-lådan inte linjerar med det flyg man tittar på när "det svartnar för ögonen" och man har 3D-sidebar på (bugg som funnits sen F4 släpptes men ingen fixat)
Vad e BMS mål och då menar jag inte "ta upp F4 till dagens standard" utan mer konkret hur ska detta genomföras?
/TD (som inte alls e kritisk utan ställer en seriös fråga)
är stjärnorna svarta, eller är det avlägsna flygplan?
QuoteOriginally posted by Weas
är stjärnorna svarta, eller är det avlägsna flygplan?
Enligt Jam så var det en bugg.
mvh
/Mr_Pyro