News:

No significant change

Main Menu

Hur högt?

Started by Horizon, June 18, 2010, 20:29:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Justin Case

Sen fanns ju B17: The Mighy 8th 2. Där låg man ofta och jagade 109or i en P-47a mellan formationer av bombplan, realismen är väl med dagens standard relativt låg men känslan finns nog kvar!

ft

Flög aldrig jakten i B17 II. Fullt upptagen med bombarna, och den realismen är nog fortfarande oslagen! Helt suverän simulator.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Jag tycker faktiskt att det är riktigt skönt att kunna joina en server, välja sida, välja flygplan och just jaga kills och kul dogfights. Dessutom tycker jag att det är skönt när man kan välja bort cockpit så man ser lite bättre. Perfekt för en familjefar som bara vill ha sig en "qick fix" :)

Detta utsluter inte roliga co-ops under realistiska förhållanden. Allt har sin tid och plats.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Horizon,
jag kan inte säga att det gör dig till en sämre människa.

Det vore ofint, så jag tänker det bara... ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Justin Case

Vad som däremot gör dig till en sämre människa är det faktum att du aldrig har tid att lira när jag har det!
:'(

Justin Case

Jag flög precis på Skies Of Valour, där vi eskorterade ~8 B-24or mot ett gäng tyskar på 4000 meter. Mycket underhållande!

ft

Ooooh, där snackar vi! Kanske något att prova. Cockpit on och annat som vi kan lura med Horizonten på? ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Justin Case

Cockpit gick inte att göra transparent men externa vyer och markeringar bjöds det på!