IL2 nu på söndag 29/3 19:00

Started by ctrl, March 24, 2009, 18:09:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Jag lämnar nu. Flög en stund på UKD1 och UKD2.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Var det ingen som kom?
Själv har jag varit upptagen med racing.

Horizon

Nope, det var bara jag i några timmar. Flög mest på UKD2, men jag hatar den jävla cockpiten som är ivägen hela tiden så jag kommer att flyga på UKD1 i fortsättningen. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Haha! Du kör väl inte arcade??  :D
Du ska inte börja köra lite bilspel istället? Väldigt trevligt med bättre uppslutning.

Horizon

Kalla det vad du vill, det första jag trycker är fyra gånger ctrl-F1 så jag blir av med cockpithelvetet. Det är inte realistiskt med de där jäkla balkarna ivägen, ft sa något om att flyga med ett periskop för ögonen och det stämmer så bra. Dessutom har jag ingen track-ir så jag kan inte heller se mig snabbt omkring annat än med min hat switch. Nä, "arkad" ftw säger jag och jag kommer att finnas på UKD1 i fortsättningen...

Angående bilspel så finns det nog inget tråkigare i datorspelsväg. Jag tröttnar på att gasa/bromsa/styra efter fem minuter. Nä, jag kommer nog aldrig att gilla bilspel. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

Ber så hemskt mycket om ursäkt, våra gäster skulle visst inte åka hem förrän i morse så det lämpade sig inte för flygning igår, vi får försöka en annan dag, nu har jag en massa jobb att göra ikväll/imorgon sen får vi se, jag återkommer...

RedRiver: http://forum.swedishsimracers.com/index.php

Själv kör jag iRacing när det ska bilspelas.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Jag ska skjuta vingen av både ctrl och obizzz för att ni uteblev. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

Quote from: Horizon on March 29, 2009, 20:46:14
Jag ligger på NoSiG/Anrop TS och lyssnar på KC och Doc som sitter och pratar pansarbilar. Man undrar ju just hur gamla de är. :D

Tanka hem MoW demot http://www.menofwargame.com/overview.phtml så förstår du varför ;)

PS: Skaffa en TrackIR så du kan flyga med cockpit ON! En gammal TIR2 bör kunna hittas för någon 100-lapp nu...

/KC



>> It's all about teamwork! <<