Halmstad LAN 2009 - Warning order

Started by Salsam, March 01, 2009, 23:28:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Slammer87th

Quote from: RedOne on March 04, 2009, 14:34:13C R3 possitiv

RedOne jag trodde det var C J3 som gällde för dig som grönklädd! Räddningstjänstens stabsfunktion för operationsledning benämns R3, men jag förstår om du räknar dig mer som räddningstjänstföreträdare än militär med tanke på vilka kanoner som sitter på bilarna på bas HalmstadLAN ;D

Horizon

Ibland är fjäsk enda sättet, nu ska jag ut i vardagsrummet och släppa bomben (!), lagom en stund efter att hon pratat om hur bra hennes nya dammsugare är. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Salsam

Vill bara trycka på att det inte är framåt på LANet ännu. Jag väntar fortfarande besked från Swebeast efter att han har tagit den formella kontakten.

Swebeast

Quote from: Salsam on March 04, 2009, 20:09:41
Vill bara trycka på att det inte är framåt på LANet ännu. Jag väntar fortfarande besked från Swebeast efter att han har tagit den formella kontakten.

Nu när jag har fått klartecken från RedOne så kommer jag att skicka skrivelsen. Stand by....

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ctrl

Så vi snackar lunch/em, torsdagen den 9/4 till ca lunch, söndagen den 12/4 2009?
Control
87th Stray Dogs VFW


Swebeast

Quote from: ctrl on March 04, 2009, 21:00:26
Så vi snackar lunch/em, torsdagen den 9/4 till ca lunch, söndagen den 12/4 2009?

Quote from: Salsam on March 01, 2009, 23:28:08
....Halmstad LAN 2009, under påskhelgen (tor-mån).

Torsdag lunch till måndag lunch för de som vill spänna bågen  ;)


Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Revelj tors morgon > Vad det nu heter på kvällen på mån kväll. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern

Trevligt! Kom med ordern någon gång så man kan sitta och drägla!