För den som är sugen på att flyga i onlineflottilj...

Started by Jompalainen, January 08, 2009, 21:17:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jompalainen

...kan jag rekommendera Lentolaivue 34. Vi har nyss firat 10-årsjubileum och aktiviteten är högre än på många år. Flottiljen består främst av finländare men intresserade från ungefär samma tidszon är välkommna. I nuläget är vi två svenskar som flyger aktivt (ungefär en gång i veckan).

Virtuella LLv34 grundades 1998 och på den tiden flög vi European Air War. Vi har flugit IL-2 sedan det kom ut och var även starkt involverade i betatestningen av Forgotten Battles. Vi flyger även Aces High II.

I nuläget består vi av ett tiotal aktiva medlemmar och vi flygkvällar på tisdagar, torsdagar och söndagar. Mestadels håller vi till på Finska Viken-servern på Hyperlobby. Vi flyger huvudsakligen Me 109, då detta var den flygplanstyp LLv34 flög under kriget. Är någon sugen på att vara med och flyga i ett glatt gäng är det bara att dyka upp någon av ovanstående kvällar någon gång mellan 20-23. Själv brukar jag flyga på tisdagkvällarna. Hojta bara till om ni ser mig online.

Kolla gärna in vår hemsida: http://www.virtualpilots.fi/LLv34/

Hjärtligt välkommen att titta in!  :)


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

Simon_L

Pratar ni svenska då?

Min finska är minst sagt "rostig" ;)

ctrl

Engelska antar jag.... jag ids nog inte engagera mig i nuvarande IL2 men när uppföljaren äntligen dyker upp så kan det hända att jag joinar :D
Control
87th Stray Dogs VFW


Jompalainen

Quote from: Simon_L on January 09, 2009, 14:42:44
Pratar ni svenska då?

Min finska är minst sagt "rostig" ;)

Huvudsakligen engelska och en del svenska. När vi svenskar flyger i rote brukar vi prata svenska sinsemellan. :)


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34