Vilken version av IL-2 gäller idag?

Started by Horizon, November 24, 2008, 15:02:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

"i" för att starta motorn, "f" för flaps ("v" för att ta upp dem), sen ska du ha mappat "chocks" till t.ex. ctrl-c så kan du släppa handbromsen också. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

zurgoth

#33
Quote from: Horizon on May 08, 2009, 16:53:41
Patcha fram till 4.08m och leta efter en no-cd patch hos någon snäll människa (River, hur går det med letandet på din hårddisk?), annars får du snällt köra med skivan i. Sen är det bara att tuta och köra.

Kan rekommendera Good Old Games, DRM fri mjukvara. Dom har bland annat IL-2 1946 för nedladdning. Kostar ca $10.

http://www.gog.com/en/frontpage/

Jag drog ned den då securerom på min 1946 kopia tyckte jag hade nån form av cd/dvd emuleringsmjukvara installerad. Känns som en käftsmäll att vara seriös gamer som köper sin spel ibland.

Dock är det värt att stödja GOG som faktiskt vågar gå emot DRM vågen. Så hade kanske köpt ändå :)

Nästan på dagen 4 år sedan min senaste post här, 31'a Juli 2005.  :D

ft

Välkommen tillbaka till de levande, Zurgoth, och tack för tipset!

Aaaah, Descent... Descent II-LAN, någon? DET är ett spel som borde göras om med modern teknik!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

zurgoth

Quote from: ft on July 20, 2009, 22:47:24
Välkommen tillbaka till de levande, Zurgoth, och tack för tipset!

Aaaah, Descent... Descent II-LAN, någon? DET är ett spel som borde göras om med modern teknik!

Tackar :)

Descent är en gammal klassiker, tyckte det var brutalt när det kom.


zurgoth

Ah!! Trevligt, jag har avstått från att installera 4.09 beta.

KeyCat

Quote from: Justin Case on July 28, 2009, 23:09:38
http://www.simhq.com/_air13/air_420a.html

Nice!

Gillar speciellt att de implementerat triggers i ME och att man kan ha flera (4 st) olika joystickprofiler och enkelt byta mellan dem utan och behöva disconnecta från servern!

Sen var den där tyska Bf-110 Nightfightern spännande, såg ut som om co-pilot'en bak sköter radarn, kan bli roliga co-op mission med pilot + WSO där bak :)

/KC

>> It's all about teamwork! <<