Intressekoll - Höstlan 2008

Started by Rivvern, June 25, 2008, 08:20:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern

Nu är jag här igen. Hihi.

Som sagt. Intressekoll Höstlan 2008.

Det är ju som alla vet riktigt dåligt online lirande av oss. Men när det är LAN så tänds en gnista i våra ögon. Med tanke på den korta tidsfristen vi hade på oss inför Vårlanet så försöker jag dra igång något här med lite mer tid.

Vart:

Halmstad? Stockholm? (ctrl?)

När:

Alla helgon helgen (30/10-2/11)? Nyårsdagen (1/1-4/1) ;D
Det är riktigt dåligt med långhelger under hösten. Så kom med förslag.
Jag har inga problem med att plocka ut 2 semesterdagar för detta ändamål. Hur är det med er?

Hur:

Vilka spel? ArmA, Falcon, LockOn(black shark?), IL2, Quake2, The Sims, Worms.
Förslag tack.

Vem:

Jag sviker aldrig!


Så. Hoppas det kan bli något även denna gång.

ctrl

Vart:
Halmstad är svårt att slå med sina suveräna både LAN- och boendelokaler
Stockholm kan jag fixa men det blir med medplockade tältsängar etc.
Västerås är ett möljigt alternativ, i flygklubbens lokaler...
Fler?

När:
Alla helgon helgen (30/10-2/11) fungerar säkert för mig
Jag kan ta semester för LAN

Hur:
Bara vi är solidariska och verkligen kör samma lir samtidigt så kan jag köra allt i från Counterstrike och Guitar hero till IL2 och Falcon

Vem:
Är vi i Mälardalsområdet så får jag säkert med mig en 3-5 lokala förmågor, kanske dyker några av de gamla NOSIGlanarna upp och några av de norrut boende som sällan/aldrig varit med. Halmstadsborna tror jag tyvärr är fastväxta, hur är det med Göteborgarna, kommer de till ett mälardalslan?
Control
87th Stray Dogs VFW


Lupson

Eftersom jag missade vårens LAN är jag givetvis intresserad av att vara med på ett eventuellt höstlan. Halmstad vs. Mälardalen? Halmstad är alltid grymt bekvämt för oss i södra och västra riket, men någon gång skall man väl ta sig nordöst också.

Jag är iaf intresserad, oavsett vilket! (Men det är sant att det är dåligt med långhelger)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Justin Case

Har jag tur så bor jag i mälarområdet till hösten! Det vore ju sketkul med ett LAN som man kan åka på!

griffin

Jag är intresserad men det är numera lite tid jag lägger på datorer som nöjesmaskiner.
Ett Stockholmslan skulle vara intressant av flera orsaker, men närheten är inte oviktig - skulle nog ha svårt att låta bli att inte vara med när det är nästgårds.

Däremot kan jag inte lägga semesterdagar, det är för få kvar och de går åt till familjen. Alla helgona skulle kunna vara något. Nyår är jag borta.

Alles in alles är jag nog dessvärre inte något att räkna med i nån större utsträckning, men intresset finns!! Kudos till initiativet!
snappahead

Horizon

Säger som griffin, intresse finns men hur det går att kombinera med familj och lediga dagar är en annan femma. Får nog vänta lite tills jag börjat  jobba och se hur hösten ser ut.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Det kallas prioritering.. Ok. familjen är en sak, men jobbet har fan ingen prio.

Kul med lite respons iallafall. Dock så försväntar jag mig mer.

ft

Jag är på. Lättare för mig att ta mig till Sthlm/Västerås, kan snirkla lite om någon behöver skjuts. Jag har nog inte tid nog över för att försöka rodda ihop något i mina trakter i höst, tyvärr. Får se lite hur det ser ut med semesterdagar. Dock behöver jag veta i rätt god tid så att jag kan få med det i planeringen att inte vara i Norrland eller Danmark och jobba direkt före eller efter. Brukar inte vara så sugen på att vara borta på helgen då...

Mvh,
   /Fredrik

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus