Halmstad LAN 2008

Started by Salsam, April 19, 2008, 12:33:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RedOne/ zalzam

------------------------

Lasse Sandberg

Dubble0zero

Jo, jag kommer ner jag också... Har knappt spelat nått alls sen senaste lanet, men det blir nog bra endå..  :)
...000... =)

Horizon

Det här blir nog ändå lite knivigt för mig. Familjen lever på marginalen sedan ett bra tag tillbaka och jag har faktiskt inte råd för tillfället. Iofs får jag tillbaka lite på skatten men det finns flera svarta hål att stoppa i, samt en semester som behöver betalas. Vi får se hur jag löser detta.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Bax

Bax
87th Stray Dogs VFW


bALoO

Jag kommer tyvärr inte kunna delta i spelande iår. Hoppas ändå kunna komma och hälsa på en sväng då familjen sannolikt är inkvarterad hos svärföräldrarna i Mellbystrand under helgen.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

KeyCat

Tyvärr för mycket annat på gång vid den här årstiden. Om tillfälle ges någon gång under helgen är dock tanken att som Baloo svänga förbi och säga hej!

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Lupson

Som skrivet i tidigare tråd befinner jag mig i Uppsala den helgen, och jobbar därtill på fredagen. Scheisse.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Bax

Goda nyheter !
Maverix och Zebra förstärker Falcon gänget på Lördag.
Eftersom vi verkar bli lite färre denna gång så föreslår jag att vi dedikerar tid för respektive game så vi blir så många humans som möjligt.
Jag har ett förslag:
Fredag - IL2
Lördag - Falcon Allied Force
ArmA - all övrig tid på Torsdag, Söndag samt även nångång under dom andra gamedagarna för att variera lite.
Vad sägs?
Eftersom vi känner varann sedan tidigare och vi vet att vi är prestigelösa så tycker jag det är viktigt att vi vågar prova på sådant som man kanske inte kör så ofta och ser till att vi blir så många humans som möjligt, det är ju därför vi har LAN! Har själv inte kört ArmA sedan sista LAN och inte heller IL2 eller AF på mycket länge.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW