Halmstad LAN 2008

Started by Salsam, April 19, 2008, 12:33:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Salsam

För er som är intresserade av ett litet spel avbrott under helgen erbjuder vi:

Airsoft spel - typ paintball fast plast kulor och mer realistiska vapen. Rekommenderas att medtaga egna handskar och kläder att svettas i (byxor och t-shirt).
                           Kostnad: 1 timma spel 300kr (Ingår vapen, am., mask och jacka)
                                        2 timmar spel 500kr - " " -
                                        1 timmes spel 150kr (Egen utrustning)
                                        2 timmars spel 300kr - " " -

Strf besök - FMTS har en del av FMs stridsfordon/stridsvagnar stående för utb., som vi kan titta närmare på.
                          (Dock har vi i nuläget inte tillgång till nycklar till dessas lås, möjligt vi får tag på en nyckelperson under helgen).

Grillning - Givetvis  ;D

För er som ändå inte är nöjda erbjuder vi i år även...
Dans - Vid behov och särskild önskan kan jag även ställa ut och dansa för er  ::)

Allt för att göra Er vistelse i Halmstad oförglömlig

/Salsam

Doc

IL2 i morgon Fredag!
Jag kommer tidigt så kör vi igång efter frukost!
Har inte hunnit med att göra nya missions, så vi kör en camp som vi haft tidigare år.
Har kartor, breifings o recon bilder till den :)
Kan inte stanna fler dagar, men har förstått att ni ändå planerar Falcon på lördagen.
Hoppas alla är taggade, ju fler desto roligare :)

vi ses
Doc

Dubble0zero

Jag får väl vara först med att skriva att det var ett väldigt trevligt LAN!
Bra ordning som vanligt, visst kunde vi ha varit fler, men det vart inte dåligt p.g.a. antalet spelare.

Sen så måste man väl också skriva att vi äntligen kan säga att vi har kört ut ett evolution uppdrag i ArmA, det var lite svårt bitvis, och det tog tid, men vi vart klara tillslut... :)
...000... =)

Bax

Bugar och bockar för våra vänner från Halmstad som återigen har gjort detta LAN till en kanon upplevelse. Varje LAN blir jag lika impad av IL2 som nu med sista versionen blivit ännu snyggare, tyvärr glömde vi bort att köra herren på täppan med Tb3:or - det hade varit riktigt skoj.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW