LAN- spels poll 2008

Started by Salsam, March 03, 2008, 22:55:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vilket spel är DU instresserad av att spela på LANet

IL2
14 (66.7%)
ArmA
12 (57.1%)
F4
10 (47.6%)
LockOn
4 (19%)
Annat...
0 (0%)

Total Members Voted: 21

Salsam

Sist kom vi fram till att det bör minst vara 2 spel som gäller för LANen, för att få lite omväxling. Därför ger jag alla 2 votes per man.

Får vi se vad vi får för resultat... borde ge oss en vink om hur intresset ligger iaf. ;)

Rivvern_


Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

bALoO

Lade mina röster på IL2 och F4.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Doc

Kristiflygare funkar för mig.
Jag flyger vad som helst, men Arma blir ja åksjuk av ;) ...

Doc

ctrl

Så vad händer? Nästa "spelhelg" är bara ett fåtal veckor bort.

- Teknik är jag övertygad om att vi får till, jag har 8+5 portar, kan ta med en extra serverdator etc.
- Spel, Arma finns det uppdrag i överflöd, IL2 är säkert heller inga problem... Falcon?
- Lokal?
- Deltagare, hur ser det ut... vi är väl 20-25 som på något sätt visat intresse, erfarenheten visar att med god framförhållning så dyker 75% av de som visat intresse upp.
Control
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

Jag kommer!

Det behöver komma något konkret så jag kan tvinga Larry att ta ledigt. Justin Case hade förhinder om inte jag minns fel.

Salsam

ok ok här är läget so far...

Jag har varit sjuk och sedan har jag varit borta på utb. i skövde en vecka så allt har legat på is.
Jag har hittills varit i kontakt med RedOne/Zalzam (lätt löst  ::) ) och Swebeast ang. LAN.
Läget såg, då, hyffsat ut ang. hjälp att ordna boende och lokal. Dock kan det ha ändrats OCH vi är nu tight in på det så det kanske ställer till byrokratiska problem.

Jag kommer ringa till bägge ikväll och kolla upp detta åter, så att jag så snart som möjligt kan återkomma här om "GO or No go" på ett Halmstad LAN under den tilltänkta tidsperioden.

Lovar att återkomma så snart som möjligt så vi alla kan plannera oss fria för denna årliga träff  ;)

/Salsam
LAN Coordinator