News:

No significant change

Main Menu

Theater of war

Started by Salsam, May 24, 2007, 14:09:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Salsam

Äntligen är det släppt! :D
Herrarna bakom IL2 har nu äntligen släppt sitt turbaserade WWII spel.
Grafiken är kanske inte lika imponerande som den var när titeln först dök upp men jag tror det är detaljrikt och så hoppas jag ju så klart på känslan.

Här är en länk till Hemsidan där det går att beställa, även digital om man inte orkar åka till affären :-OO
Theater Of War

Demot hittar ni här (650mb)
Theater Of War Demo

Själv tankar jag det för full just nu... demot alltså :D

Ja förresten visste jag inte var jag skulle lägga denna tråden :-OO  men eftersom det har koppling till IL2 så ;)

Rivvern_


Rivvern_

Ehmmm.... Jag ligger på typ 1-4 fps i spelet.. Nåt som inte funkar som det skall... rapportera Salsam!

ft

QuoteOriginally posted by Salsam
Herrarna bakom IL2 har nu äntligen släppt sitt turbaserade WWII spel.

Ahem, visst är det real-time och inte turbaserat?

Jag hade iofs föredragit det senare, ett uppdaterat Combat Mission: Barbarossa to Berlin hade inte varit fel!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

Verkar vara problem att använda båda Cpu:erna.... Funkar om jag stänger av den funktionen. Jävla skitspel....     ;)  ;)

Salsam

#5
helt rätt, det är ju givetvis inte turbasera som jag sa :-/ utan realtid... faktiskt väldigt kul ändå ;)
För mig funkar spelet helt ok, men så är jag ju så gammalmodig att jag bara har 1 cpu :-OO

för er som gillar Combat Mission så har jag den glädjande nyheten att tala om att uppföljare är på väg

Här är hemsidan till det för de som är intresserade:

Combat Mission: Shock Force

Utspelar sig i på Bataljons nivå i ett nutida Syrien, fast man ska nog läsa Irak ;)
Enligt hemsidan släpps titeln 27/7.