Kan inte installerar IL2 1946

Started by Swebeast, February 10, 2007, 09:28:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Swebeast

Jag sätter i skivan och den varvar upp men installationen går ej igång. Jag har försökt köra .exe filen manuellt men utan resultat. Rykten på internet säger att det kan ha med typ Daemon Tools att göra.

Är det fler som har haft samma problem som kan komma med tips på lösning?

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Rivvern_


Swebeast


Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Swebeast

Hittade felet...man skall köra a.exe och inte setup.exe :p

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Rivvern_

Gott!! Vi kanske kunde få några som vill köra en repa. Jag har version 4.08

Spinn-mannen

Jag är gärna med på en runda. Ta min MSN "mx_erik28@hotmail.com"

Rivvern_

#6
Det har inte spelats IL2 på länge. Fast jag och Justin Case flyger ibland lite IL2, Lomac och Falcon Allied Force. Men jag har precis köpt en G25 och ska bygga en frame så håll inte andan. Men du får gärna lägga till mig på MSN om du känner för det. rivvern at hotmail.com