LAN-07 Transporter

Started by Rivvern_, January 05, 2007, 22:57:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

#8
Det låter ju inte helt fel, och även om det inte blir västerås så kanske det kan lösas med att jag får skjuts till stockholm... ska se över det alternativet...
Vad blir det för pengar inblandat?
...000... =)

Horizon

Om någon åker från eller förbi Göteborg skulle det vara helt lysande om jag kunde få skicka med ett litet paket till KeyCat. Hör av dig/er till mig isf.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Control87th

Kärra finns bokad med avgång Barkarby. Eventuellt blir det ett plan med avgång från Västerås. Jag har en intresserad pax/autopilot än så länge. Kostnaden för att följa med blir 750-1000 för t/r.

Jag har ett problem och det är att min medical har gått ut. Jag förnyade inte min klass2 iom att jag visste att jag skulle göra min klass1 undersökning. Jag har fått ok på min klass1 nu men det är tyvärr osäkert om luftis hinner fixa formalian tills på torsdag.

Backupplanen är bil. Att haka på i bil kommer att kosta 350-550...

på tisdag morgon vet jag om det finns en 6-sitsig kärra tillgänglig från Västerås.

Så jag har minst en, kanske fler lediga platser för flyg/bil från Sthlm/Västerås. Min plan är avresa vid lunch på torsdagen och hemresa antingen söndag kväll eller måndag förmiddag.  
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Dubble0zero

Låter bra...
Då är det bara att hoppas att luftis är snabba då... :)
...000... =)

ctrl

Jag snackade med luftis idag... det ser dystert ut med att hinna på medical tills på torsdag. Så förmodligen blir det bil. Vi får snacka om huruvida jag tar omvägen förbi Västerås eller om d00z tar sig till Stockholm. Jag planerar att jobba tills minst 11 på torsdagen.

Lite surt att det verkar bli andra året i rad som jag tar bilen till LANet :-/
Control
87th Stray Dogs VFW


Dubble0zero

hmm, jaja... inget att göra nått åt...

Vilken väg hade du tänkt att ta ifrån Stockholm då?
Om det är vägen förbi Eskilstuna så funkar det lika bra för min del, då blir det ju ingen omväg för dig heller...
...000... =)

ctrl

Ah, hade fått för mig att du bodde i Västerås, Eskilstuna/Torshälla är ju en obetydlig omväg. Passar upplockning någon gång mellan 12-15 på torsdagen?

Kunde vara kul att åka en ny väg... typ Eskilstuna, Örebro, östra sidan av vättern...
Control
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

QuoteOriginally posted by ctrl


... Örebro, östra sidan av vättern...


Usch.. När vi bodde i JKPG probade vi den vägen en gång när vi åkte till Orsa.. Uslare och tråkigare väg finns inte! Västra Götaland ftw!