LAN i Halmstad 2007

Started by Swebeast, January 05, 2007, 16:25:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Control87th

M249/ksp90 i softairgunutförande fick mig att dregla lite, klart cool!

Hade inte lirat IL2 på evigheter (med undantag av något test med keycat/doc), LANet gav en nytändning, har faktiskt kört lite själv nu i veckan.

Arma fungerade som sagt riktigt bra rent tekniskt. Ville inte ha en betapatch installerad bara 3-4dagar innan LANet. Nu i efterhand har den visat sig fungera bra tllsammans med standard 1.05. Det negativa med Arma på LANet var att vi som hade arma som huvudlir var väl snälla mot IL2gänget. nu "lekte" vi bara lite på fredagen innan doc hade fixat IL2. Sen fick vi inte focus på arma föräns på lördagskvällen då vi redan började tunnas ut. Med facit i hand borde vi krävt att lördag fm/em skulle ägnats åt arma. Uppdragen är lämpade för 20-40 personer, inte de 6-12 som vi i praktiken var :-/

Vi får lära till nästa gång.

Jag skulle gärna se ett andra nosiglan i år, kanske på en annan plats lite längre norr... säg ett falcon/arma lan i linköping/jönköping eller något liknande.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Slammer87th

QuoteOriginally posted by Control87thJag skulle gärna se ett andra nosiglan i år, kanske på en annan plats lite längre norr... säg ett falcon/arma lan i linköping/jönköping eller något liknande.

Falcon (not Allied Farse though) ArmA-lan yes yes yes, just say when and where :D

/slammer

Andreas

QuoteOriginally posted by Control87th
Jag skulle gärna se ett andra nosiglan i år, kanske på en annan plats lite längre norr... säg ett falcon/arma lan i linköping/jönköping eller något liknande.

Me like ;)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

ft

#139
QuoteOriginally posted by Slammer87th
Falcon (not Allied Farse though) ArmA-lan yes yes yes, just say when and where :D

Ugh. Nu känner jag pressen! :D

Jag vill köra F4AF, Il-2 och ArmA. Finns det några tvåveckorshelger under hösten?

QuoteOriginally posted by Control87th
M249/ksp90 i softairgunutförande fick mig att dregla lite, klart cool!

Hepp. Fan. Hade vi fått leka med de kul sakerna hade jag kunnat låta bli att säga något dumt om vad vi borde få i försvarsmakten.

Då var jag en gång för alla utesluten ur vapenfetischisternas förening. ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

zebra

Om det funkar med tiden så hänger jag gärna på.
Håller ögonen öppna för mer info.

z.

Rivvern_

Vi ska ha ett litet bilspelslan hemma hos mig i Hjo nu till helgen. Tänkte jag kunde höra om det är någon som är intresserad. Det blir väl Richard Burns Rally, Live For Speed och lite GTR2. Det blir ingen superseriös racing men kul ska det bli. Är det någon som är intresserad så kan ni ju höra av er.