News:

No significant change

Main Menu

Force on Force

Started by Maverix, September 13, 2006, 22:48:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix

Verkar vara helt dött på fd Red Flag tråden (Nu Force on Force). Jag skulle vilja ha önskemål om datum för Red Flag helgen!!

Italienarna väntar på svar från oss
;)


http://straight-pipes.org/nosig/read.php?TID=4274


PS Svara under "Huvud Tråden"

Andreas

QuoteOriginally posted by zebra
Till veckan bestämmer vi en eller två helger och sedan checkar vi internt vilken av helgerna som passar bäst (för de flesta)

[...]

Så håll er a'jour på denna tråd, för det kommer strax mera.

Kan ju bara tala för mig själv, men jag väntar på ytterligare information.
Fast jag är fortfarande intresserad.

Dock kan man säga att ju längre tid det tar att komma fram till ett datum, desto färre helger blir lediga eftersom de bokas upp av jobb/andra saker (pga att det inte går att hålla flera helger "öppna" för länge).
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Control87th

Måste säga att motivationen inte är riktigt lika hög när det inte blir ett LAN utan internetlirande men är helgen fri så är jag naturligtvis på.

Vad jag tror måste till för att det här ska fungera, är ett strikt och realistiskt schema.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



ft

Samma här, svårt att hitta helger för LAN och då är mycket av tjusningen den sociala biten. Att vika en helg för nätspel är lättare vad gäller tidsplanering och -åtgång men svårare när det är något annat i andra vågskålen (vilket det oftast är).

Puh. Vinter. Då blir det lite mindre i schemat i alla fall.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Maverix

#4
Hur blir det, ska ni boka den helgen eller? Det andra laget i Italien vill ha besked om hur många vi blir.

Vi önskar bara ett Ja eller Nej, kolla kallendern och ge besked på följande tråd:


http://straight-pipes.org/nosig/read.php?TID=4323


Maverix;)