News:

No significant change

Main Menu

Vettig 4.04m server?

Started by KeyCat, August 19, 2006, 15:19:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Hösten börjar så smått närma sig och jag undrar om någon känner till någon 4.04m server med vettiga inställningar (dvs cockpit ON etc.) och inte "air Quake" utan även med vettiga mission objectives?

De jag hittat i A.S.E håller inte måttet och det verkar som alla bra servrar uppgraderat till Pe-2 addonet...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

#1
Jag har letat och letat och letat åt dig KC, men hittar bara Horizon's Cockpit OFF-server. Riktigt fina dogfights där. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Nja... Sen patch 4.05 kom så har jag slutat spela IL2.. Alla bra servrar uppgraderade och jag gjorde det inte. Har flugit lite men då på en privat server med Justin Case. Lycka till med att hitta en server.

Grattis Maddox och Ubisoft som lyckats få mig att se åt andra håll och åt andra spel.

Obizzz

För någon som inte alls hängt med vad är så dåligt med 4.05?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

ft

4.05 = En update med en obskyr rysk tvåmotorkärra. Och det fina i kråksången är att de gjorde en ny version med den updaten. Kort sagt, betala för något du inte vill ha eller lev med en gammal version utan support. Fanimig mer av en prenumeration eller ett supportavtal än en produkt...

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Förklara mer, jag fattar inte. Jag tror jag är för trött.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mikke_EAF331

Man måste köpa Pe-2 addonen för att få 4.05. Se det som ett bidrag till Oleg för fortsatt utveckling...

Blir nog samma när nu nästa addons kommer (borde dyka upp snart).
Mikke_EAF331, C.O. EAF

KeyCat

QuoteOriginally posted by Horizon
            Jag har letat och letat och letat åt dig KC, men hittar bara Horizon's Cockpit OFF-server. Riktigt fina dogfights där. :)

Tack för din ansträngning Horisonten men problemet löstes efter uppgradering till 4.05m. Som jag sagt tidigare så vägrar jag flyga på cockpit-OFF servrarna.

Min favorit server för tillfället är UK Dedicated 2. Bra ping, trevligt folk som vet vad ordet "samarbete" innebär, bra och varierande missions.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<