News:

No significant change

Main Menu

Paywar addon

Started by Lupson, May 01, 2006, 23:28:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

Nu börjar Ubisoft ta betalt för content-addons:

http://shop.ubi.com/Prod_ExtDesc.asp?catalogid=386&id=97

Själv är jag nog inte så het på ryska kärror överhuvudtaget att jag pungar ut med pengar för att flyga en Pe-2.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Rivvern_

kan nån översätta texten lite smått?

Är inte sugen på att köpa spel i smådelar.
Jag håller mig till traditionella och med månadsavgift.. Funkar för mig.

Jotte

#2
Been there, done that. :)  Roligt att flyga något annat än jaktkärror och Pe-2 är lite av en rysk Mosquito. Det plan jag själv flyger mest offline är faktiskt fortfarande spelets namne, IL-2, i dess olika varianter.

Lupson är en typisk västrfronts snobb tror jag bestämt, bara yankee junk och annat som gäller :p :D

RR, om man trycker på den lilla engelska flaggan under vänster sidans meny inträffar ett smärre underverk.... från grodspråk till tea & buiscet lingo på ett vips :p

QuoteSummary


To play this expansion, you will need to have:

ââ,¬Â¢ IL-2 Sturmovikâ„¢ - Forgotten Battles
ââ,¬Â¢ IL-2 Sturmovikâ„¢ ââ,¬â€œ F.B. Ace Expansion Pack
ââ,¬Â¢ Pacific Fightersâ„¢
+ patch v4.04
   

Maddox Games, Ubisoft and Ilya Shevchenko are proud to present the Petlyakov Pe-2 bomber to the virtual pilots of the world.

The little bomber affectionately known as the ââ,¬Å"Peshkaââ,¬Â (Pawn) is the most famous Soviet twin-engine bomber of the war.

It was to the twin-engines what the Il-2 was to the single-engines. Extremely versatile, the Pe-2 served in virtually any role imaginable: dive- and level bomber, heavy fighter, night fighter, reconnaissance, and more.

Over 20 different modifications were produced during the war, with a total of 11,000 built.

The Peshka served from the summer of 1941 well into the Cold War, where it received a NATO reporting name ââ,¬Å"Buckââ,¬Â.

Key Features

ââ,¬Â¢ New missions : 95 Campaign Missions, 5 Single Missions, 5 Multi-Player Cooperative Missions.

ââ,¬Â¢ New Flyable aircraft : Pe-2, 1940 (1 series), Pe-2, 1942 (84 series), Pe-2, 1942 (110 series), Pe-2, 1944 (359 series), Pe-3, 1941, Pe-3 bis, 1941.

ââ,¬Â¢ New Ground Vehicles and Objects : 61-K 37mm AAG, Flak 37, Flak 18 88mm AAG, SdKfz6 with Flak 37, Demag D7 with Flak 38, Demag D7, SdKfz6, ZiS-3 76,2 mm Div gun, Soviet 122mm Hovitzer, ML-20 155mm gun, PAK-40 75mm ATG, Dummy Flak, Dummy Gun, Dummy Plane, Dummy Tank.

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Jotte


RR, om man trycker på den lilla engelska flaggan under vänster sidans meny inträffar ett smärre underverk.... från grodspråk till tea & buiscet lingo på ett vips :p



Gjorde det men då försvann allt  :-OO

Jotte

#4
*edit* de bovarna låter en inte ens url länka till deras bilder, jäkla grodor.

Lupson

Jotte: Jag är snarare väldigt germansk av mig. Är ingen storspelare, men de två kampanjer jag genom åren kört riktigt långt på är en avslutad Finska Viken 1944 med Bf-109 samt min nuvarande Stalingradkampanj - åter som Bf-109. Körde lite Wildcat i kampanj när PF släpptes, men det tröttnade jag på ganska fort.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Jotte

Härligt Lupson :D
Grämer mig fortfarande svårt att Oleg & Co inte kan rätta till FW 190 cockpiten utan kör på med sitt "be sure" om dess front fönster och nosattityd i planflykt.

granQ

maste saga att jag fullkomligt alskar OFP's model..

dom star for spelet, fansen for "innehallet'", och dom slapper verktyg for endamalet vilket tvingar folk att slappa saker kostnadsfritt eller inte alls.

Tycker fler borde gora sa, tank om IL pojkarna istallet for gora massa hundratals versioner av ryska karror, bara lagt all energi pa motorn.. sen kunde fans enkelt gora sina egna plan, med sin egna realism.

Vet att mycke av planen ar gjort av fansen som dom sen skickat till oleg, men anda klar skillnad.

Tank er om kommit:

Operation Flashpoint T90..
"now you can play one more tank, 3 diffrent crew station and 5 new missions"...

nahh, aterigen sager jag att Il2 har lyckats med ett spel och misslyckats med dess "forsaljningstrategi".. har aldrig, och kommer aldrig kopa IL2, kanns som sana dar japanska djur, pikkadokas eller vad dom heter.. man koper och samlar men far aldrig komplett anda.
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)