Dags för IL2-träning inför LANet

Started by Phlerp, March 14, 2006, 23:54:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Phlerp

Jag och Fluff körde ett par uppdrag över nordafrika ikväll för att frächa upp flygförmågan inför det kommande LANet. Känns som om det skulle behövas ytterligare några kvällars övning så de som är intresserade får gärna joina oss framöver.

Horizon

QuoteOriginally posted by Phlerp


            Jag och Fluff körde ett par uppdrag över nordafrika ikväll för att frächa upp flygförmågan inför det kommande LANet. Känns som om det skulle behövas ytterligare några kvällars övning så de som är intresserade får gärna joina oss framöver.

Känner jag dig så behöver du öva mer på F4:AF än IL-2, Phlerp. :D

Ett litet skämt åsido... Låter som en bra idé. Ska se om jag inte kan få installerat IL-2 igen så att jag kan få skjuta ner er andra ett par gånger till (nä, ingen ödmjukhet här :)). Bara jag slipper flyga BF-109 så är jag glad. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

Till skillnad från en del så känner jag ju mina begränsningar :D... Funderar på att hoppa F4 helt om jag inte lyckas plugga in det ordentligt

Horizon

Nä, vafasen du kan ju inte hoppa av F4-tåget helt och hållet. Du har ju flugit massor av Falcon genom åren. Så svårt är det inte att komma igång igen. Ta en sväng i lufthavet med mig någon dag så är du snart varm i kläderna. Jag ska nog drilla fram det bästa hos dig. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Få se... Sthlm i helgen... till Halmstad helgen efter det och stannar hela veckan plus helgen därefter... Helgen som kommer efter det kompaniövning. Sedan Halmstad - igen.

Jag kommer att vara så orutinerad att NI gråter när jag kommer ner. Inte flugit något på en månad! Agh!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Ingen fara Fredrik, vi sätter dig i en F-16 utan vapen så behöver det inte hända några olyckor. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names