För er som saknar F16_Dedicated....

Started by F16_Petter, March 15, 2005, 12:42:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

F16_Petter

QuoteOriginally posted by RedRiver


            Har nu någon karta med engelska och tyska plan som ni kommer att skifta till? (börjar bli lite trött på IL2:an och stukan... Näää... Stukan tröttnar man inte på! :D )

Vi jobbar på flera olika scenarion, men eftersom vi lägger ned en hel del tid bakom varje scenario kommer det dröja lite ytterligare innan vi har ett helt nytt att lägga upp.

Du kan förvänta dig västfront samt pacific också, men inte förränn vi är helt nöjda med minst ett komplett scenario!


Mikke_EAF331

Ligger servern så att man kan gå in på den via HL, eller är det bara ASE som gäller? Jag har inte sett den på HL, men jag har kanske inte sökt tillräckligt?
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Rivvern_

Väldigt tjusig hemsida ni har skaffat er! Skitbra!

http://www.flygflottilj16.se/news.php

Finns det möjlighet att ladda upp filer till nerladdningsarkivet?

F16_Petter

#19
QuoteOriginally posted by RedRiver


            Väldigt tjusig hemsida ni har skaffat er! Skitbra!

http://www.flygflottilj16.se/news.php



Tack tack...
Den är inte helt klar, men duger i bruk som den är nu... mer kommer att göras med det kosmetiska. Men just nu fokuserar vi på innehållet!
Mest nöjd är jag med den inbyggda IRC chatten... Fast den fungerar bara för registrerade medlemmar! Och man är låst till vår kanal..

QuoteFinns det möjlighet att ladda upp filer till nerladdningsarkivet?

Jo egentligen finns det möjligheter till det... men vi är noga med vad som laddas upp, så just nu är det faktiskt bara admin som kan göra detta...
Vad hade du i åtanke?

*nyfiken*


Rivvern_

Har ett filmklipp från History Channel. Det är typ en trailer. Lite guncams. lite snuttar från hangarfarygsdeck osv.. Och så spelar de Moby - In this world.. Ett väldigt gripande klipp egentligen.. Folk blir ju nerskjutna...

Bax

F16_Petter: Vilken patchning är det som gäller nu för er server ?
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


F16_Neo

QuoteOriginally posted by RedRiver


            Har ett filmklipp från History Channel. Det är typ en trailer. Lite guncams. lite snuttar från hangarfarygsdeck osv.. Och så spelar de Moby - In this world.. Ett väldigt gripande klipp egentligen.. Folk blir ju nerskjutna...
Jag har den också!
Suveränt klipp, man får lite perspektiv när man tänker på att det faktiskt sitter folk i planen som blir beskjutna... War is hell...
En snubbe på IL2-forumet (Fliegerofficer/Wiley_Coyote) hade skitmycket filmer uppe förut, men den som hade siten var tvungen att lägga ned. Hoppas att han hittar nån annan host, det var en guldsite för filmklipp.

Rivvern_

Neo då får du ge mig länken till den om den dyker upp!!